Hur knapert har jag det egentligen?

Jag behöver räkna på hur länge mina pengar kommer räcka och fundera på om jag behöver ta studielån också.

På mitt konto finns just nu 10 074 kronor.
Inkomst per månad är cirka fem-sextusen.
Hyran ligger på 3247 kronor per månad.
Mat, el, telefon... vad det nu är för räkningar man har i övrigt.

Jag ska i en närstående framtid betala saker som t.ex
Turné med kören till Tyskland i sommar: 2000 kronor.
Jag måste till tandläkaren samt klippa mig, gärna slingor också.

Jag får inte ihop mitt liv.
Jag är värdelös på att göra budget.
Jag vet saker som dessa men jag kommer ändå inte till insikt.
Jag måste nog fundera lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0