Ledigheten verkar avlägsen.

Nästan lite läskigt, jag vet inte riktigt när jag är ledig nästa gång. Tidigast tisdag skulle jag gissa. Skola som alltid, jobb ikväll, fest imorgon, ta hand om samt inhusera stockholmare i helgen med diverse kör-aktiviteter, myspys på söndag, kör på måndag. Tack vare Ida (så jävla bra!) har jag en intervju som många i klassen har panik över just nu, ska renskrivas till imorgon då den ska lämnas in. Tack Ida!

Undrar vad jag gör på tisdag? Utan min kalender skulle jag verkligen vara helt handikappad.

Nu är det dock dags att ta sig till Backa Teatern för att vara lite fortsatt kulturell.

Ha en bra dag!
...jag hoppas att detta inte gör mig till en ha-en-bra-dag-bloggare.
Jag gör inte reklam hit, nu är ju redan här.
Hmmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0