Sprid glädjen!

Jag tycker om kören.
Jag vill att alla ska må bra.

Jag fick en impuls och skickade iväg ett mail där jag undrade hur de mår.
Ville dela med mig av värmen jag kände och fånga upp saker som går att förbättra.
Klämde även in lite allmän information.

Det kändes bra.
Man borde göra så oftare, även komplimanger och liknande.
En extra vänlig kund som ler glatt värmer bara det.
Det behövs inte mycket för att göra någon annan glad, det är så värt det!

Nu är jag uppfylld av må-bra-känslor.

Fick ett svar nästan genast:
"Vilket gulligt mail, jag blev alldeles uppvärmd inombords.
Tack Anna! :)
och KRAM Anna! :)"


Det känns bra.
Mission accomplished.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0