Should I stay or should I go now?

Bryr mig inte särskilt mycket om att det är alla hjärtans dag. Jag tycker att varje person får göra med dagen precis vad den vill och tycker om tanken på att uppmuntras till att visa lite extra mycket att man tycker om någon, även om det inte är något som förhindras övriga dagar. Man bör alltid visa uppskattning, men eftersom det är lätt att ta varandra för givet kan en speciell dags uppmuntran till att göra detta göra nytta. Det är en väldigt kommersialiserad dag nuförtiden och jag menar inte alls att man behöver spendera pengar för att visa sin kärlek, eller ens att det måste ske just på alla hjärtans dag. Det är de små sakerna som är viktigast. Laga lite god mat, ge en massage, ge ett godishjärta... vad som helst egentligen.

MTV har maraton på The X-Effect idag, och det är ganska sjuk humor enligt mig.

Två stycken som varit ihop tidigare bjuds in till en semestervistelse och uppmuntras på olika sätt att hitta tillbaka till varandra, samtidigt som deras nuvarande flick- och pojkvänner hemligt spionerar på dem och uppmuntras att hämnas genom att vara otrogna med varandra. Det är som gjort för att få folk att göra slut. Varför gör man ett sådant program för det första, och varför visar man det just idag av alla dagar? Måste finnas några ganska redigt bittra singlar på MTV anar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0