Mina naveldjur är hungriga.

Har jag hungriga små djur i min navel?

Låt oss analysera.

Jag får hål på mina tröjor eller framförallt linnen.
De sitter ungefär i jämhöjd med  min navel.
Jag antog att det var skärpet som gjorde hål.
Skaffade ett nytt skärp men det hjälpte inte.
Slutade använda skärp helt och hållet.
Prövade båda tvättstugorna, funderade på mal.

Det finns en risk för att det är något litet som bor i min navel.

Det blir ofta lite hungrigt och sticker ut näbben för att mumsa lite.

Det skulle också kunna vara min dragkedja i jeansen.
Jag upptäckte nämligen precis att den är vassare än man tror.

Måste jag gå byxlös nu?
Eller kan man göra dragkedjan mindre vass?

Annars måste jag komma på något annat att mata naveldjuren med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0