Yrrol.

- Har du också problem med gräsfläckar på din fru efter samlag i trädgården?

- Kan man inte testa att trycka på ON ändå?
- Man KAN göra så på den HÄR modellen.
- Men det är inte rätt.

- Men du lyssnar ju aldrig.
- Men du hör ju aldrig.

- Jag känner mina föräldrar väldigt väl, fantastiska människor.
- Musik som man inte hör.. och sen blir allting svart. Eller jag vet inte.
- Va förvånad han skulle bli.
- Nej, jag tycker inte han ska få en present, jag tycker han ska få ett straff.

- Samlag 150 kronor. Jag kan dansa också.

- Jag har ätit pannkaka!

- Rasta muttan zimmerlainen!
- Prominenta glutta.

- Livet går vidare, om en vecka är det ju måndag igen.
- Det var tråkigt att höra.
- Ingen fara, jag har varit med om många måndagar.

T-Röd - för dig som tänkt klart!

- Förlåt mig söta fröken men är detta möjligtvis banken?
- Banken?
- Ja, då får jag fråga någon annan, jag känner massa människor. Trevlig scarfs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0