Doftexplosion.

Det kom så plötsligt. Så oväntat.

Jag bäddade nya lakan i sängen och var precis på väg att lägga mig. På morgonen hade jag duschat och satt upp håret i en bulle, som det oftast blir. Släppte ut det för att kunna vila huvudet behagligt på kudden och... poff! En underbar doft exploderar i min näsa. Det tar mig kanske tre sekunder att inse att det är mitt hår som luktar.

Jag förstår inte. Det är samma schampo jag brukar använda, som jag använt gångerna innan också. Jag fick använda en annan sort i Stockholm, men nu har jag varit tillbaka i snart en vecka och gått tillbaka till Fructis. Doften känns inte ens bekant, men den doftar underbart.

Jag klagar inte, men jag är förvånad. Vad har hänt med mitt hår och min näsa?

Kommentarer
Postat av: Larsson

Ditt hår brukar lukta gott! =D

2009-07-22 @ 00:12:37
Postat av: T

Ditt hår har alltid luktat gott så det så =)

2009-07-22 @ 22:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0