Flänger runt, blir det skillnad nu när det är sommarlov?

Jag går runt med en känsla av att jag ska glömma datorn någonstans. Den är så liten och behändig att jag ofta tar med den nuförtiden. Det är grupparbeten och andra skolarbeten som ska göras, jag skriver protokoll och skickar mail och så vidare. Särskilt när det är som det varit mycket nu att jag går direkt från skola till jobb eller kör eller annat och har lite tid däremellan försöker jag utnyttja den till något. Jag tar i alla fall med datorn ifall jag vill utnyttja tiden, det har oftast hänt att jag istället vilar, för att jag inte orkar.

Idag var sista dagen i skolan, så jag har egentligen sommarlov nu. Känner inte riktigt av det än dock. Ska skriva processdagbok först. Ikväll blev det styrelsemöte, fast jag höll på att somna i soffan innan jag stack iväg. Det blev ingenting av att möta upp klassen på festligheter. Det har varit alldeles för mycket för att ta på sig mer, vilket inkluderar roliga saker.
 Imorgon blir det därför ingen roadtrip för mig med några andra i styrelsen. Jag hoppas snart märka av förändring i hur min tid hanteras. Jag tror jag struntar i att fira nationaldagen. Så känns det nu, får se hur jag känner då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0