Idag är det fredag.

Midsommar för mig är utomhus. Jag funderade på filt, solsken och sill i gräset. Kanske ta färjan ut till någon ö, softa och bada. Sen såg jag vädret och det såg ut som om det skulle regna hela dagen. Jag bestämde mig för att bojkotta dagen. Det är likadant med flera högtider. Valborg, nyår osv... en hets att bestämma sig själv och andra för vad man ska hitta på. Jag orkade inte engagera mig i år. Funderade ett tag på att följa med några i kören till Sandhem (?) men bestämde mig för att stanna hemma.

Så det jag tänkte roa mig med idag är att städa, här ser verkligen hemskt ut. Kanske att jag följer med Malin ut och dansar ikväll, det återstår att se. Men för mig är det fredag idag, och inte så mycket annat. För er som tycker annorlunda: hoppas ni har trevligt och inte blir alltför blöta.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0