Det är så härligt att vara sjuk.

Febern stiger, kroppen värker. 38,4, får jag bingo snart eller behövs det mer än två grader?

Min röst är lik en whiskeydrickande karlakarls, varvat med hostningar som får hundar och sälar att skämmas. Hostningarna får dessutom lungorna att vända sig ut och in och skicka nödsignaler till andra delar av kroppen, men ingen vit riddare anländer. Dock nyponsoppa, får se om den kan klättra tillräckligt högt för att göra mig frisk. Jag tror inte Rapunzels taktik att låta håret hänga ned till hjälpen är rätt i detta fall.

Det är så härligt att vara sjuk. Verkligen.
Det blir ingen fest ikväll, jag får titta på schlager istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0