Litteraturseminarium.

Så intresserad jag är av vad läraren säger.
Jag är så intresserad av detta så jag bloggar lite istället.
Är det inte busigt, så säg?

Jag sitter på golvet, för klassrummet är alldeles för litet för hela klassen och jag kom sent. Trodde vi började nio, men det var visst halv nio. Känns bra att stövla in ungefär 40  minuter efter lektionen har börjat. Då blir det till att sitta på golvet. Det känns helt ok dock, syns inte lika bra då. Det betyder både mig och min trötthet. Har tagit av mig skorna.

För trött för att riktigt orka bry mig om Vygotskij just nu.

Efter lunch ska vi skriva färdigt ett arbete, hoppas det går fort.
Vad ska jag bjuda styristerna på för mat ikväll?
Det finns en vegetarian, men jag överväger lax.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0