Robinson, nej tack.

Har varit hos Christine ikväll och haft trevligt, som vanligt. Tack!

Vi tittade lite på Robinson.
Det var länge sedan jag såg det sist, men man vet ändå hur det går till. Hur länge har det hållt på, tio år? Det spelar ingen roll att de är inne på den tredje kanalen. Vi satt mest och klagade.

Det var konstigt upplägg, de filmade hackigt och jobbigt, det var inga intressanta människor, inte snygga heller, de lämnade programmet utan att det knappt märktes. Varför sätta dem i ett träsk? Misär känns inte så lockande att titta på. Linda Isacsson kan vara bra som programledare i natur- eller kärleksprogram, men den dramatiken hon försöker utstråla i Robinson passar henne inte alls.

Nä, jag kommer inte titta på Robinson 2009 igen. Fast det visste jag redan innan jag tittade på det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0