Konsert på söndag!

På söndag har vi konsert i biografen Draken klockan 19. Jag brukar inte vara så påstridig med att försöka få folk att gå på körens konserter, som en annan sa "jag vill inte påtvinga mina vänner mitt fritidsintresse" men den här gången kör jag lite mer aggressiv marknadsföring. Jag tror nämligen det kommer bli en grym konsert, temat är Soundtrack.

Exempel på låtar vi sjunger är Bumbibjörnarna, Blackadder, Hoist the colours (Pirates of the caribbean), Joyful joyful (Sister Act 2), Gabriellas sång (Såsom i himmelen), Double trouble (Harry Potter), Donald Duck, ABBA-medley (där jag har ett solo), Gabriel's Oboe.

Det blir  både fin och rolig musik helt enkelt och lokalen är riktigt maffig, Göteborgs största biografsalong tror jag, med sköna fåtöljer att avnjuta det hela i. Kom gärna och lyssna! Det är roligt att sjunga för stor publik. Konserten är en timme och kostar 70 kronor för student, 100 kronor för vuxen. Kan köpas i dörren eller direkt av mig, eller bokas via mail.

Det intressanta är också att vi övat in allting på tre veckor...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Anna!

Jag skulle gärna vilja höra konserten.. Får man den på skiva eller nåt? Då kan du ju skicka mig den. Mejla tillbaks!

Kram

//Lisa

2009-05-12 @ 18:35:08
URL: http://elizzahs.blogg.se/
Postat av: Larsson

Det där skulle jag gärna ha kommit och lyssnat på. Säkert mer musik som jag gillar även om det var fint i kyrkan när jag lyssnat på dig förut... aningens för långt bort bara... =/

Kram på dig iaf! =)

2009-05-12 @ 23:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0