Romantik.

- Jag är avundsjuk på den här strumpan, den kysser hela ditt ben på ett sätt jag inte kan.
Jag är avundsjuk på den här knappen, för den får vara med dig hela dagen.
- Jag antar att du är avundsjuk på mina skor också?
- Ja.
- Varför?
- För att de tar dig bort från mig.


Ralph Fiennes är romantisk i "The end of the affair".
Försöker hålla mig tyst och låtsas därför att det är kväll genom att dra ner persiennerna och titta på film som jag lånat på biblioteket. Finns inte så många andra ställen att få tag på VHS längre. Jag gillade den här filmen dock, lite trög i början men fin i övrigt och lite intressanta händelseutvecklingar.

3,7 muskulösa gummibjörnar av fem möjliga.

Kommentarer
Postat av: Therese

Och han är så sjukt sexig den mannen!

2009-05-16 @ 15:41:33
URL: http://ekorren.de/therese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0