Musiken: Party. (och resten)

  • Kanye West - Stronger
  • J-Status feat Rihanna - Roll it
  • The Pussycat Dolls - I don't need a man
  • Cassie - Long way 2 go. (Det har dock varit en av mina två väckningssignaler på mobilen, vilket kan bli förvirrande när man vill parta till den.
  • Rihanna - Don't stop the music
  • Darin - Want ya
  • Jay-Z & Linkin Park - Numb/Encore
  • Beyoncé - Naughty girl
  • Fettes Brot - Emanuela
  • Black Eyed Peas - The Elephunk Theme. Ba Bump.
  • 50 Cent - Candy Shop
  • Brandy - Sadiddy
  • Busta Rhymes - Break your neck
  • Fatman Scoop ft. Faith Evans - Be Faithful (Crooklyn Clan Remix)
  • J-Kwon - Tipsy Ludacris - Just like that
  • Timbaland feat Keri Hilson - The Way I are
  • P Diddy feat Christina Aguilera - Tell me
  • Fat Joe feat Terror Squad - Lean back
  • Ciara - Like a boy

Jag började tillverka listor förut med musik jag tyckte om och eftersom det blev så mycket så delade jag upp det i olika genrer. Nu har den här legat och skräpat bland mina utkast jättelänge och jag har säkert inte ens kvar musiken sen datorn dog, så jag tror inte det kommer hända så mycket mer. Det tar emot att slänga den, så jag publicerar. Resten som kommer är antagligen ganska tråkigt att läsa för er. Vissa låtar har jag tappat intresset för vid det här laget. Läs om ni vill. Kanske lär ni er något om min musiksmak.


Hårt * Trapt - Headstrong. * Evanescence - Lithium. * Hoobastank - Never there. * Hanna Pakarinen - Leave me alone. Finlands bidrag i Eurovision (2007). * Eminem - My name is (Rammstein, South park remix) * Fall out boy - Thanks fr th mmrs. * Nickelback - If everyone cared. * Metallica - The Black Album * Chris Cornell - You know my name. * Eminem - My name is (Rammstein, South park remix)

Lugnt. Innan sömnen. * Damien Rice - The Blower's Daughter. * Chris Daughtry - Home (acoustic). * Alison Krauss feat Yo-Yo Ma - Slumber my darling * Bush - Letting the cables sleep * Krezip - Promise * Evanescence - Hello. * Coldplay - Careful where you stand. See you soon. * Fleps - Sorry for the tears. * Imogen Heap - Come here boy. * Loretta McKennit - The Mystic's Dream * Anuna - She moved through the fair * Within temptation - Pale * David Sylvian - Darkest Dreaming * Jason Wade - You belong to me * India Arie - Ready for love * Alanis Morissette - Uninvited * Sarah McLachlan - Angel * Celine Dion & Frank Sinatra - All the way * Mariah Carey - All I've ever wanted * The All-American Rejects - It ends tonight. * Cue - Hello. * K's Choice - Everything for free. * Foo Fighters - Lonely as you. * Sarek - Om du tvekar. * Nickelback - If everyone cared. * Josh Groban - Remember when it rained. * Calaisa - Ready for the storm.

R'n'B * Rihanna - Good girl gone bad. * Aaliyah - Try again * Taio Cruz - I just wanna know. * Kelly Rowland feat Eve - Like this * Ne-Yo - Because of you * David Guetta & The Egg - Love don't let me go * Jennifer Lopez - Do it well * The Coral - Dreaming of you * Ludacris - Just like that

Rolig, studsig. Ilona Mitrecey - Allo allo * The Coral - Dreaming of you * David Hasselhoff - Baywatch Theme Song * Johnossi - Man must dance * Sandi Thom - I wish I was a punk rocker. * McFly - I'll be ok. Det här bandet upptäckte jag när jag tittade på filmen "Just my luck" där de är med. * Michael Bublé - Everything. Pappa som tjatade om den här låten, att det var hans favoritlåt, och fick mig att lyssna på den. Den gör mig glad. Han har även fler fina låtar.  * Mimikry - En flicka som är stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0