Måste ju bli väldigt glad påsk då.

Jag har jobbat ikväll.
Jag har önskat väldigt många kunder glad påsk.
Många av dessa har hälsat mig glad påsk tillbaka.
Jag menar... måste ju bli en väldigt glad påsk för mig då.
"Det unnar jag dig verkligen" ...sa en söt kund.

Får jag lov? Ja, lite. Några dagars ledighet.
Jag ska ta det lugnt, men jag ska också läsa kurslitteratur och städa.
Det är ett kort lov och det måste fyllas med en del "olovliga" aktiviteter.

Men ändå. Glad påsk!

Bästa påskhälsningen hittills: "Ja, då är man på väg igen. Arslet fullt av stickor! Glömde polera kvasten, och inte hittade jag kattfan heller, så jag tog grannens. Den är röd, så nu får de andra kärringarna nåt att skratta åt. Men jag har iaf en espressomaskin med mig, man är väl modern. Vi syns på Blåkulla!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0