Tillskott i filmsamlingen.

Idag har jag köpt 14 stycken filmer. Jag har ju DVD-spelare nu och det är dags att använda den. Dessutom var det billiga filmer på jobbet. 376 kronor kostade alltihop. Wicker Man, Från andra sidan, Behind the mask, Them, Saint Ralph, Släkten är bäst, Employee of the month, The Eye, Suburban girl, House of voices, Churchill: The hollywood years, Kinsey: Let's talk about sex, Underbar och älskad av alla och Revolutionary Road. Jag har inte fått tag i någon kurslitteratur än, så det här verkar bådande.

Kommentarer
Postat av: samikorpela

Oj. Inte ofta man köper så många filmer på samma gång. Säg bara till så kommer jag över på filmkväll!

2010-01-24 @ 02:42:31
URL: http://samikorpela.blogg.se/
Postat av: Annchen

Det är bra med sällskap, annars har jag svårt att komma till skott med att börja titta och du bor ju ganska nära :) Vi kan ju höras, gissar att skolan kommer sätta igång på allvar snart, projektarbete och massa inlämningar hägrar.

2010-01-24 @ 15:52:57
URL: http://naktergalning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0