Rumpor och handsprit.

Först kom en tjej i kort klänning och ryggsäck som gjorde att klänningen lyftes upp. Hennes trosor kikade fram och jag funderade på om jag skulle säga till, vilket säkert skulle vara generande men åtgärdande, eller vänta tills hon själv märkte det. Jag väntade och hon märkte. Efter ett litet tag i alla fall. Hade trosorna mer än bara anats hade jag garanterat sagt till.

Sedan kom en tjej i kort jeanskjol och när hon böjde sig ner i vagnen för att hämta upp sina varor såg jag hennes rumpa. Där bak var en liten slits och jag hoppas hon hade trosor men det var inte mer än string i så fall. Och jag funderar på om de här tjejerna inte brydde sig om att deras rumpor syntes, med eller utan trosor.

På väg hem efter jobbet såg jag en alkoholist som det putade på i jackan. Han tog fram en pumpförpackning av handdesinficering och drack med en grimas. Det fokuserades kring alkoholen i tvålar på toaletter som minderåriga utnyttjade, men glömdes bort i svininfluensatiderna då handspriten flödade. I ett sådant flöde fann han och tog med sig sådant och jag undrar vad det gör med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0