Det är inte Jerry Springer.

Nya kanaler dyker upp och kanal 11 visar det fantastiska programmet Cheaters. En partner misstänker otrohet, detektiver tar reda på fakta som presenteras för partnern som får konfrontera bedragaren. Allt framför kameror såklart och med en programledare som försöker se ut som om han bryr sig. Det påminner en del om X-factor som går ut på att uppmuntra till otrohet. Det får mig att fundera på klimatet i USA. De får det att se ut som om otrohet är norm. Min bild är att många skiljer sig, kanske för att de hastat in i äktenskap pga snedvriden bild på sex och relationer. Jag vet inte jag, men vad är det för program - med egen dejtingsite för de som är trogna och tröttnat på otrohet. Jag vet inte vad som är mest sorgligt, att de gör programmet, att det finns folk som tittar på det eller att jag också gör det. Efter en vecka sjuk framför tv:n börjar jag uppenbarligen bli lite desperat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0